Stockholm!

Har vart en intressant resa upp inatt fyfan va tid det tog och hade sjukt många pauser haha!
Men vi kom till sthlm vid halv 6 i morse och åkte direkt till hotellet :) Jag sov 5 min typ på hela bussresan och har fortfarande inte sovit, men är inte ett dugg trött !
Vi har vart på donken nyss och jag kan lova att jag aldrig sett så mycket folk på donken i hela mitt liv haha !
Haha emelie gjorde verkligen min dag nyss !
Emelie från toan: FAAAAN!! Jag : Vad hände ? Emelie: Jag doppa min tröja i kisset !! HAHAHAHA jag dog av skratt asså fyfan, men nu ska vi fundera på vad vi ska ha på oss ikväll och sen ut på stan lite granna tror jag :)
Senare blir det av till ett ställe som heter The Bridge med alla :) Som tur va så jobbar min käre vän Richard där och satte oss på listan så vi får gå före i kön och även gratis inträde innan tolv ;) NICE!
Nu blir det att ta det lugnt tror jag och även välja kläder för ikväll :)





Kommer bli en awesome night med awesome peoples ;D

(Saknar dock min andra partygirl Jessica!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0