Goa tjejer !

Jessica Hansson !


Jessica är en super go tjej!
Hon är sig själv hela tiden och ärlig. Hon är sjukt rolig att vara med och alltid party !
Jag har umgåtts med henne väldigt mycket nu det senaste då har vi haft mycket kul tillsammans :D
Hon är väldigt lätt att prata med och kan ofta prata med henne om jag är arg eller ledsen!
vi har samma intresse haha ;) Hon gör mig glad!
Hon är även en av dom bästa vännerna!
vi har alltid vart på kryssningarna tillsammans och sviker det aldrig, haha hon är väldigt öppen med saker kanske lite väl öppen ibland med alkohol i kroppen HAHA !
Hon är en speciell person och jag tycker om henne väldigt mycket !<3





Emelie Nygren !


Jadu vart ska jag börja haha !
Hon är en tystlåten lite sak (utan alkohol) hahaha.
Hon är en sjukt go tjej som är mycket rolig att vara med och dampa med ;D
vi går i samma klass och har blivit allt mer och bättre vänner genom tiderna och det gillas !
hon va med på kryssningen nu senast och alla vi trodde hon va en lugn tjej och skulle vara lugn
men jag lovar dig alla hade HELT fel haha hon dansa loss som fan, säger bara KBK asså ;)
Jag tycker om denna människa skarpt :) !<3






Andrea Olausson !


Hon och jag vi klicka direkt !
allt börja när jag skulle ha min 18 års fest och jag bjöd denna bruttan :)
Skulle för festa och så innan så vi gjorde mina tårtor och sjöng en massa kareoke :D
efter detta så va det liksom vi genom allt.
Hon är en av dom bästa vännerna jag har, hon finns alltid vid min sida !
synd nu bara att hon har jobb i Norge så ser henne typ aldrig :/ men saknar henne sjukt mycket!
Tyvärr pratar vi knappt längre men ändå finns hon alltid där när man är ledsen !
Tycker om denna tjejen väldigt mycket! <3







Nathalie Fors !


Hon är en riktigt go tjej som jag umgicks med förr men tyvärr inte längre.
vi har haft många roliga stunder ihop :)
Haha när vi skulle till surte och leta cykel men kom då på att jag hade min syster moppe nycklar haha vi hade druckit och skulle få igång moppen tog en stund men det gick till slut skulle köra lite och kom på att bromsarna knappt funka och inga hjälmar haha sjukt kul va det iaf!
förr kunde vi sitta ute och röka och prata en massa i flera timmar.
Tycker det är synd att man inte ser henne så mycket längre.
Hon är en rolig och snäll tjej som jag tycker om :) <3







Josefin Linderåker !



Jag är känt denna bruttan sen 11 år tillbaka tror jag och vi har oftast vart bästa vänner :)
Vi har massa massa minnen tillsammans, vi har gjort sjukt mycket.
har både haft bra och dåliga stunder men har alltid älskat denna flicka!
Hon är inte riktigt som alla andra utan den där speciella sorten haha !
Mycket rolig att vara med både nykter och full då hon säger mycket roliga saker haha :)
Tycker om henne en massa iaf :)<3






MEN MINA FAVORTER ÄR JU SÅKLART !





Jessica Hansson !





Emelie Nygren !


Här har ni några av mina goa tjejer !

MYCKET KÄRLEK TILL DOM ALLA !<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0