Förlora kanske det bäst jag hade ?

Jag ville inte förlora dig men det är för sent, vrf blev det såhär ?
Skulle det inte vara du och jag hand i hand genom allt ?
Tydligen inte, att vakna en dag och allt är bara som bort glömt. Hur kommer det sig, ska vi bara glömma att kul vi hade och låsas som ingenting. Du sa att du skulle stå vid min sida när allt blev jobbigt men när jag miste dig då det va som jobbigast då hitta jag dig inte vid min sida.
Nu är det som om vi inte känner varandra!
Ska vi verkligen slänga bort allt som vi hade ?
Kanske va meningen, kanske va meningen att det inte skulle vara vi till slutet.
Kanske var det meningen att vi inte skulle vara vänner över huvutaget.

Vi får la se i framtiden men den tiden vi hade kommer alltid tillbaka till mig vart jag än kollar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0