Vaaken :)

Just nu sitter jag med en kopp te och kollar lite jobb :)
hade hoppast på att man kunde få ett nytt jobb nu och inte vik hela tiden.
Söker jobb lite över allt just nu men mest i stockholm så man slipper bo i denna skethåla.

Idag ska jag dra mig in till stan för att fixa sista julklapparna och kolla lite i affärer :)
sen blir det kanske en fika i stan :)

Saknar för övrigt min käre vän Jessica som jag inte träffat på ett tag nu !
Hon är en av världens bästa vänner :)!

Jag vill bara tacka mina underbara vänner för att dom är dom, finns inga vänner som mina
och det älskar jag dom för! Finns alltid för dom!<3

Nu ska jag mysa mig ner i soffan och kolla lite jobb :)

Älskar dig !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0