Mys i soffan :)

Nu ligger jag i soffan och tar det lite lugnt och lyssnar på spotify :)
Vaknade när mitt hjärta skulle gå till jobbet första gången då pussa jag han hejdå och somna om :)
Vaknade sen halv nio igen och åt lite frukost, sen har jag plockat, diskat, bäddat sängen och nu ligger jag här :)

Ska snart fixa på mig lite kläder och gå en promenad i byn och lyssna musik :)
Senare idag när älsklingen kommer hem ska jag, Tim och hans kompis in till Kiruna och handla lite mat som fattas och även lite vuxen dricka för imorgon :) ska bli mysigt !

Jag har aldrig trivts såhär någon annanstans än hemma, det är så mysigt här, jag kan sitta på balkongen och bara slappna av :) hur gott som helst!
Skulle lätt kunna bo här :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0