Kääär!

Jag är kär och så lycklig !
Finns inga ord hur glad och lycklig Tim gör mig, han får mig på bra humör när jag är som surast eller ledsen och han gör allt för att få mig glad! En kille som Tim är en kille alla borde få, en riktig dröm prins och det bästa med allt är att han bara är min! :)

Dagarna med honom är som en dröm och jag känner mig som en prinsessa när jag är med honom. Finns inget bättre än honom och dagarna med honom!

Jag saknar han mer och mer för varje minut som går, men jag vet att när man saknar såhär så blir det så bra när man ses sen. Och jag skulle aldrig lämna killen för att han bor 170 mil ifrån mig utan jag kämpar ännu mer för att det ska funka för han är min dröm !

Älskling om du läser detta vill jag att du ska veta att du är det absolut bästa som hänt mig !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0