Arlanda....

Sitter nu på Arlanda och äter lite frukost :) första flyg turen gick bra, trodde jag skulle dö av skratt när en tant sitter bredvid mig och ber hela vägen om sitt liv haha störd människa !

Nu sitter man här och väntar på att mitt andra flyg ska gå men det är ju bara tre timmar kvar :p

Hahaha min morgon va ju inte direkt perfekt. Först försov jag mig och vakna en halv timma innan mamma skulle köra mig till tåget haha sprang in i duschen sen snabbt klä på mig och packa sista men då vägde ju väskan för mycket så fick möblera om lite haha, efter det låser jag väska för att mamma skulle ta den till bilen springer ut med massa saker i handen :p när jag sitter på tåget mot göteborg hittar jag inte nyckeln till resväskan men då är ju emma så smart att hon nog har glömt den hemma :p när jag kommer till där dom går igenom handbagaget då hittar dom saker i min väska så måste öppna den så dom får kolla så fick slänga lite saker för Emma hade ju inte tänkte så mycket i morse när hon packa om väskan att man inte får ha flaskor i en viss mängd i handbagaget haha irriterade :p när jag skulle sätta mig på min plats vid fönstret då satt den tanten där som bad till gud om sitt liv och stackaren ville jag inte flytta på så satte mig på hennes plats istället haha jag ville ju ha fönster plats :p haha min morgon har vart så stressande men nu kopplar jag av och tänkte njuta av en öl snart och fördröja min tid här på Arlanda :)

Måste säga att Eskil va min ängel i morse som väckte mig annars hade jag nog inte suttit här nu :p haha känner mig som familjen i ensam hemma :p

Kommer sakna min familj och mina närmsta vänner sjukt mycket nu när jag är borta men när jag kommer hem får vi ta en utgång och så :) kommer nog uppdatera här mycket ni dessa veckor då jag nog inte kommer ha mycket att göra :p
Puss på er Goa göteborgare kommer sakna dialekten så ring mig gärna och säg hej så jag får höra riktig svenska hahah !

Kiruna here i come !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0