Kaaaos...

Just nu sitter man och kollar Efterlyst helt sjukt, vart har vägen tagit världen!
Innan det kollade jag på True Talent, fyfan va sjukt bra röster det finns som inte får chansen att visa det.
Finns så många med en sån stor talang men inte vågar visa det, så sjukt!

Idag har jag inte gjort så mycket utan mest suttit vid datan och sökt jobb och sökt jobb typ :P
Har hittat en massa jobb som jag verkligen vill ha :)
Denna veckan och nästa kommer jag ha fullt upp och den kommer se ut såhär:

Torsdag - Mimers, arbetsförmedligen, jobbintervju
Fredag - Jobbintervju, jobba natt 23-04
Lördag - Tävling hela dagen, jobba natt 23-04
Söndag - Soooova
Måndag - Tvätta, arbetsförmedligen
Tisdag - Jobbintervju i Norge
Onsdag - Fixa allt för torsdag
Torsdag-Lördag - FEEEST på 100% kryssning :)

Kommer bli kaos haha lite sömn men som sagt man lever bara en gång sova kan man göra när man dör ;)
Det blir nog en jobbig vecka men rolig för har så tråkigt om dagarna så jag spyr :P

På lördag tävlar Ebba och Emelie på Nääs, kommer bli en trött men super mysig dag :)

Ebba och Candy :)

Emelie och Sörby´s Yana :)


Nu ska jag snart sova :) Imorgon när jag kommer hem ska Ebba fixa min blogg hihi!

Natti Natti !

Kommentarer
Postat av: Bredeiben

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2012-06-14 @ 13:06:32
URL: http://bredeiben.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0