Hemma :)

Nu är jag hemma från Norge :) det va sjukt tråkigt att sitta på bussen helt ensam men goa stolar så jag trivdes :P
Jag va så nervös när jag kom in dit jag skulle vara, jag darra i hela kroppen hihi typiskt mig ^^
Det gick la bra men när jag är så nervös så blir jag blyg men jag sa hur jag är som person och hur jag jobbar osv.
När intervjun va klar så hade jag nästa 1½ timma i oslo och va fasiken ska man göra då jo smarta Emma går in i köpcentrumet och kollar lite men hur jag tänkte där vet jag inte haha eftersom jag är i en stad jag aldrig vart i innan och sen ska försöka hitta tillbaka till bussterminalen haha fråga runt om vägen men jag och förstå norska asså haha men hitta tillslut :P mysig dag för mig själv behövde jag!

Satt 8 timmar i buss idag, på torsdag ska jag sitta 8 timmar i buss och även lördag, kan nästan tro att jag gillar att åka buss haha.

Imorgon ska jag färga mitt hår rött igen och Jossan ska även raka till min sidecut för den är för lång nu :P
Man måste ju vara lite snygg när man ska iväg på kryssning.
Hörde att det va 25% killar och 75% tjejer på båten haha ska man kanske ta och bli lag åt andra hållet när man är där eller haha nedå kommer nog hålla mig till killarna.


Nu ska jag fortsätta med musiken så vi har lite bra låtar i hytten och inte massa gamla låtar som barbie girl och dom som låg på min mp3 när jag kolla haha !



Saknar båten såå mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0