Hahaha!

Tror jag är över trött nu, måste sova!

Kolla nyss true talent på tv 3 play hahaha
en sån söt kille sa: Jag va med dansbandskampen 2009 och kom jävligt sist.
Jag garva så jag grät för han sa det så sött usch hahaha den kille måste man se!
Han va så söt och charmig och hade så sööt röst!
Älskar killar som kan sjunga och spela gitarr, GE MIIIG!!

Ska nog snart sova innan jag skrattar mig till sömns, folk tror inte man kan det men tro mig
jag har gjort det en gång och har vaknat mitt i nätterna av att jag as garvar sjukt!
Imorgon blir det intervju och sen sova innan jag ska jobba natten eftersom jag inte får sova mer än en timma
den natten fören jag ska upp på tävling igen :) men man kan ju inte missa lilla syrrans tävling det går inte :)



Måste även fixa min side cut igen så den blir såhär för nu är den lång och ful haha :P men det får bli nästa vecka dan innan man åker på kryssningen. Endast 7 dagar kvar tills jag åker och får även med mig min kryssnings vän Jessica, tyvärr har vi vart ovänner men det kommer säkert lösa sig emellan oss :)

Natti natti alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0