43 timmar...

I fredags jobba jag natten från 23-04, trodde det inte skulle vara alls mycket folk eftersom det va så dött vid tolv men sen det rusa in folk så va helt slut når jag gick hem halv 5 i morse :P Gick hem till pappa en sväng då för att vila någon timme tills mamma och dom skulle hämta mig för att åka på tävling :) 

När jag kom hem igår från jobbet jag va sjukt trött, jag visste knappt va jag hette. Orkade inte göra något utan gick direkt och la mig, haha la mina kläder i tvätten så idag kom jag på att mina pengar låg i min byxa haha men den hade klarat sig fint :)

Vaknade 4 idag och hade sovit så gott med lilla smulan :) Sen har jag haft en super mysig kväll med familjen, vi kolla på hur många lingon finns det i världen :P den är såå mysig!
Just nu kollar jag lite film och pratar med lite folk :)
Ska lägga mig snart för ska tvätta och fixa imorgon.



Älskar dig världens bästa syster <3 !

NattiNatti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0