Natten..

Somna vid åtta igår och sov 12 timmar inatt, UNDERBART!

Men något som inte va så underbart va min dröm !
Jag drömde om kryssningen som jag och mina vänner ska på den 28/4 :) När vi stod på terminalen och vänta på att komma på båten berättar jag om att jag drömt detta att det ska hända och mina kompisar tyckte jag va dum i huvudet men saken är det att det hände ju faktiskt.
Vi va på båten och mitt ute på havet märker jag att mer och mer människor försvinner från båten, jag går ut och röker och ser att massa människor ligger i havet. Det är ett gäng som har kommit på båten för att kapa den och då slänger ner massa människor från båten. Vakterna på båten samarbetar med detta gäng för att dom själva vill hålla sig vid liv så jag ser att en vakt slänger ut Jessica och Emelie men dom lyckas på något sätt komma på decket under. efter ett tag får vissa folk tag på dessa människor och tar fast dom. Senare när vi kommer fram går en massa av i Tallinn och handlar, en halvtimme innan båten ska åka börjar fartyget ta upp gången och gör sig redo för att åka men och man ser att folk inte kommer på båten. haha ingen rolig dröm slutet av dröm är hemsk så berättar inte det här :P men fyfan man blir ju lite skeptisk att man ska åka haha !

Snacka då om att man tror att den är sann när man säger innan att man har drömt det. Jag vakna i panik!
Tur att det inte är sant iaf :)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0