Bohuscupen :)

Idag va jag och kolla på när Ebba, Johanna och Emelie tävla på Bulycke :)
Jag missa tyvärr förklassen men det hade gått bra Ebba och Emelie hade felfria rundor men Johanna hade tyvärr rivit 1 hinder :/ men det gick bra ändå :)

När jag kom skulle dom börja ta ut hästarna och göra dom redo för lagklassen :)
Först ut va Johanna hennes ponny va inte riktigt på topp idag tyvärr hoppa hon bara 3 hinder, för han tvärstanna och lilla Johanna flög av så hon blev utesluten men jag tyckte hon va grymt duktig ändå :) Johanna och Jackie kommer ju även tävla den 15 maj och då kommer det gå så mycket bättre :)

Sen va det dags för Ebba att rulla in på banan men tyvärr blev det ett litet missförstånd och Ebba hoppa ett hinder utan att fått startsignalen så hon blev tyvärr med utesluten :/ men hon fick iaf hoppa banan och fick 42 i stilpoäng :) hon är så enormt duktig och man kan inte va bäst jämnt :) Ebba och Candy ska även starta den 15 maj och då kommer dom ju så klart vinna hela skiten :)

Emelie va på tur efter Ebba och hon va den ända som klara hela banan felfri och va jätte duktig :) tyvärr räckte inte det till en plats i placeringen, men hon va duktig hon kom på 13onde plats av 23 så inte så dumt ändå :) hon fick 39 poäng i stilhoppningen :)

Laget kom ju då tyvärr sist eftersom 2 blev uteslutna och så men den 15 maj så vinner Hålta laget kan jag lova :D dom kommer köra järnet och jag kommer sitta och heja på dom till max i publiken såklart !

Jag stötar dessa tre underbara flickor till max i deras ridning och är där och hjälper dom med allt dom behöver :) Dom är så duktiga och jag är så stolt över dom alla tre :) Älskar er mina små flickor !<3



Bild från idag på Ebba och Candy, så fina !<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aww sööt e du! <3 Vi gav bara motståndarna en liten gnutta chans att tro att de vinner! Nästa gång får vi ju visa vad vi kan! ;)<3

2011-04-25 @ 20:12:37
URL: http://sweetyponny.blogg.se/
Postat av: Noomie

Candy ser supermysig ut(:

2011-07-20 @ 13:42:18
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0