4 dagar kvar !

Jaa denna veckan har vart helt galen med massa alkohol och roligt folk.
Nästan hela veckan har man tillbringat med Jessica :D tycker om henne väldigt mycket!

Jag har även vart i stallet några dagar denna veckan :) har vart jätte mysigt och perfekt väder!
Har ridit lilla ukkie, hon är såå underbar att hålla på med och sjukt söt ^^
Älskar livet i stallet, att bara vara där och mysa med dom underbara varelserna :)

1 dag kvar tills man blir röd hårig och 4 dagar kvar till kryssningen och det kommer bli hela jävla grymt !
jag lääängtar så mycket, med mina två underbara flickor och filip hihi :) vi kommer ha så jävla kul !! TAGGAA SOM FAN FLICKOR OCH POJKE :D !


Charmig bild på Richard :D

Gullig bild på mig och Richard :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0